...

...

Thanks For Viewing SaidaRamli

Santai


Get this widget here

FESTIVAL KONVOKESYEN KE 9 UNIMAP

setelah berbulan bulan kami bertungkus lumus untuk menyiapakan segala penyediaan yg perlu kami lakukan untuk menjayakan program pada kali ini untuk UniMAP akhir nye tertumpah jugak air mata kegembiraan setelah melihat binga api pada Majlis Perasmian .... rasa 2 hanya kami yg lalui akan rasa... untuk sesiapa yg ingin kondem.. silakan... kami terima seadanya... kami hanya mampu merancang.... yg buruk datang dari kami yang indah datang dariNya..

kami bersyukur kerana semuanya telah berjalan dengan jayanya... terima kasih yg tak terhingga buat semua yg telah banyak membantu kami.. secara langsung dan xlangsung terutama kepada semua staff HEPA UniMAP yg sama sama bertungkus lumus untuk menyiapkan semua ni.. kepada Ayahnda UniMAP juga tidak ketinggalan.. kepada pusat KO-K , Pusat Sukan UniMAP, Kepada Pembagunan UniMAP, KOlej Kediaman UniMAP dan SEMUA yg terlibat.

pada kali ni saya ingin berkongsi gambar untuk malam perasmian... dan gambar2 lain akan menusul selepas ini... banyak gambar yg saya ingin kongsikan disini... ini untuk saya dan rakan rakan yg telah penat lelah di belakang tabir untuk gembirakan semua secara langsung atau tidak.





























p/s: gambar akan menyusul lagi... tunggu ...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 comments: